Bekännelser

Jag andvänder en eltandborste varannan vecka.
Jag småäter hela tiden...
Jag älskar katter och skulle jätte gärna ha en egen.
Jag känner mig alltid ful på vintern för att jag är så blek då, hatar att vara blek.
Jag satsar fett mycket i skolan just nu och har nu märkt att det äntligen har lönat sig.
Jag vill ha massor av bebisar!
Jag är lite avundsjuk på alla som bor i villa i Nacka eller Värmdö för det verkar vara så mysigt att ha ett eget hus.
Jag älskar ballerinaskor. Tycker det är så gulligt.
Jag tycker bigbrother är sååå underhållande!
Jag tycker Ray-ban börjar bli lite överskattat, fast skulle inte sitta hela fel att ha ett par, men isånna fall inte aviator som alla andra har.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv; ..... mm kanske men först måste du bli en av oss coola kidsen i betongorten liskom. sen äre väll ok

2012-05-24 @ 21:20:21
URL: http://matildapetri.blogg.se/
Postat av: Ebba

Just dom shortsen som jag sa att jag ville ha men inte trodde fanns kvar ;)

2012-05-25 @ 22:10:17
URL: http://ebbawesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0