QA om sommarlovet

Vad ska du göra på sommarlovet? :) kram
Svar: Nu ska jag först vara hemma i två veckor och sen den 1:a juli åker jag och Ebba på Sports camp, ska bli så himla kul! Det är en vecka så direkt när jag kommer därifrån åker jag tre veckor till mitt landställe i Finland. Där kommer mina kusiner och alla andra vara så det blir jätte mysigt som alltid. Efter det kommer jag hem igen i en vecka och sen åker jag en vecka till Mallorca med pappa, hans tjej och min lillebror. Där ska jag shteeeka och hare bra. Efter det kommer jag nog bara vara hemma tills skolan börjar. Har mycket roligt framför mig den här sommaren så det blir nog ett toppenlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0