Hade nästan glömt er

Kändes som att den långa dagen i skolan gick ganska fort faktiskt, för en gångs skull. Har varit på bra humör hela dagen så det var as nice! Sen efter skolan åkte jag hem till mig med Maya där vi kollade på Pretty little liars och gick på en lång promenad, riktigt skönt. Och nu åkte hon hem för ett tag sen och jag har hunnit käka sushi. Sitter och kollar på något program om en tant som väger ett halvt ton och råkade rullade på hennes barn så att den dog. Sick. Har ingen blogglust heller. Orkar inte anstränga mig så det får bli bloggning när jag har lust och hinner.

Labbpartners idag (min fina glugg ser ni också...)

Kommentarer
Postat av: Laura

Är du bra i skolan? :)

2012-06-05 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0