Q/A

Du är jätte fin! Kan inte du visa hur du sminkar dig? :)
Svar: Det är inte alls så avancerat när jag sminkar mig. Lite foundation, rouge, eyeliner och mascara. Jag tar eyelinern på halva ögonlocket och gör en liten "vinge" längst ut och sen är allt annat som vanligt. Böjer ögonfransarna och sätter på mascara. Foundation i hela ansiktet med en foundation borste. Typ det!

Du är sjukt vacker! Kan inte du göra ett videoinlägg och kanske visa några bilder på ditt rum osv. Ha det bra, kram!
Svar: Jo jag kan göra videoinlägg men gillar det inte så mycket, det är väl mest för att jag tycker jag är så dålig på det. Jag kan också visa bilder på mitt rum någon gång, måste bara ta bilder först.

Åh vad kul jag kollar också på det! Vem vill du ska vinna? :)
Svar: Jag är så glad att du frågade den här frågan för ingen av mina vänner kollar på Big brother (efterblivna I know) så jag kan aldrig prata med någon om det... Men jag hoppas nog på Annica eller Hanna J för båda är så himla gulliga!

Vart kommer väskan ifrån? Kram :)
Svar: Den kommer från Mango.

Jätte fin blogg! Och jätte fina bilder :) vad använder du för kamera?
Svar: Jag andvänder denna kamera men hoppas att jag snart kan köpa en ny, då blir det nog den här.

Kommentarer
Postat av: Vera

Tack för svaret :)

2012-05-23 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0