Hela helgen

Har haft en väldigt trevlig helg! Har inte bloggat för att livet kom imellan, haha. Men har haft ganska fullt upp så jag har inte orkat. I fredags var jag hemma hos Fannie på en tjejmiddag och det var väldigt trevligt. Jätte mysiga tjejer och annat. Igår gick jag först med min familj och åt på Vapiano och kvällen spenderades hos Maya med dom bästa tjejerna, as nice. Sen idag var det upp tidigt för att alla i min familj ville åka till skansen eftersom att vi har en gäst från Norge här så dom ville att hon skulle få se lite mer av Stockholm typ, så jag var tvungen att följa med. Så där har jag varit ända tills nu så nu är mina fötter påriktigt mosade. Vilken lång text men hoppas ni har haft en bra helg. Nu är det bara tre skoldagar kvar och sen sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0